Advanced storytelling med e-mails

Der er to måder at levere dit budskab på: Den kedelige og faktuelle (den virker ikke) – og så den levende og storytellende, som ikke bare virker – du kan skabe dramatiske resultater med den. På denne eksklusive workshop – for dig og højest 8-9 andre deltagere – bliver du undervist og trænet i at nye måder at skrive storytellende nyhedsbreve, så de sælger. Kun for øvede, der allerede har gennemført kurset ‘Strategisk e-mailmarkedsføring med storytelling’.

 

Denne splinternye workshop er til dig, der …

• Allerede har gennemført kurset ‘Strategisk e-mailmarkedsføring med storytelling’ (live eller online), og som vil være endnu bedre til at skrive nyhedsbreve, der ikke bare informerer, men også ’entertainer’ dine læsere – dvs. rammer dem emotionelt lige i solar plexus og fastholder dem fra første bogstav til sidste punktum.

• Elsker at skrive nyhedsbreve, men savner inspiration, teknikker og modeller til at skrive mere fængende, mere overraskende, mere kreativt – mere personligt.

• Hader at skrive nyhedsbreve, fordi du allerede før, du får begyndt, rammer muren og går i skriveblokade.

• Oplever for lidt respons på dine nyhedsbreve – for få der åbner, for få der klikker, for få der køber – og måske for mange, der afmelder sig?

• Bruger for lang tid på at skrive, fordi du føler dig usikker.

• Bruger for kort tid på at skrive, fordi du føler dig uinspireret.

• Skriver godt, men godt ved, at du kan gøre det bedre

• ’Bare’ vil have mere storytelling ind i dine mails fordi, du godt ved, at det er det, der sælger.

På denne lille, eksklusive workshop – kun for dig og højest 8-9 andre deltagere – får du:

• Nye måder at forføre din læser med storytelling.

• 21 sikre ’tag med hjem og brug løs’-måder at starte dit nyhedsbrev på, så du kan skrive hurtigt, underholdende og storytellende – uanset om føler dig inspireret eller ej.

• En klar forståelse for balancen mellem storytelling og salg i dit nyhedsbrev (De fleste nyhedsbreve, der sælger for lidt, indeholder enten for lidt storytelling eller for meget storytelling).

• Mini-skrive-øvelser, der vækker din indre storyteller (oh jo, der er masser af det derinde).

• 3 x 40 minutters dedikeret skrivetid på dine egne nyhedsbreve, baseret på de teknikker og modeller, du lærer.

• Fuld og engageret sparring fra både mig og de andre deltagere, så du rykker dig, mens vi er sammen.

• Feedback på dit skrive-arbejde, så du ved hvad du skal gøre når du kommer hjem, hvorfor du skal gøre det – og hvordan.

Sådan forløber dagen:

Workshoppen starter kl. 9.00 og slutter kl. 18.00. Om formiddagen får du en grundig indføring i, hvad storytelling er, hvordan du konkret bruger det – og hvilke virkemidler, der er afgørende. Du bliver præsenteret for konkrete eksempler, modeller, teknikker og øvelser, der med garanti vil åbne dine øjne for helt nye måder at skrive på. Så du synes, det er sjovere. Og så dit publikum åbner, klikker og reagerer på dit budskab.

Efter frokost og resten af dagen går vi i ’skrivemode’ – du får 3 x 40 minutters skrivetid med fuld sparring undervejs og feedback fra både mig og dine meddeltagere. Vi slutter af med 30 minutters Q&A, hvor du og de andre kan stille alle de spørgsmål, jeg overhovedet kan nå at svare på.

Efter workshoppen vil du opleve …

• At du er fuldt ud i stand til at storytelle – også om emner, du aldrig troede, du kunne skrive en eneste fængende linje om.

• At du skriver mere nærværende, engageret og menneskeligt.

• At dit nyhedsbrev bliver både sjovere (og muligvis hurtigere) at skrive og langt mere interessant at modtage.

Hvem er denne workshop for?

Workshoppen henvender sig udelukkende til dig, der sælger viden, rådgivning og service. Alene eller i kombination med fysiske produkter.

Hvem er din underviser og sparringspartner denne dag?

Workshoppen ledes af Christina Klitsgaard, eftertragtet tekstforfatter, e-mailmarketing-nørd, underviser og foredragsholder. Christina har 17 års erfaring med tekstforfatteri og storytelling og har skrevet tusindvis af reklametekster, artikler, klummer og ikke mindst: Nyhedsbreve. Hun underviser og rådgiver med lige stort engagement både solo-selvstændige, iværksættere og nogle af Danmarks allerstørste virksomheder; og hun har stået bag adskillige succesfulde e-mailkampagner, der har indbragt for millioner af kroner. Alle sammen baseret på storytelling.

Hvor og hvornår?

Næste dato lanceres i nyhedsbrevet. Er du ikke allerede tilmeldt, så kom med på listen, skriv dig op i øverste højre hjørne på denne side.

Pris:

Kr. 3.597 + moms inklusive let morgenmad, lækker frokost, eftermiddagskaffe/the og kage, alle materialer og fuld adgang til både sparring og feedback i en lille lukket gruppe, hvor der er garanteret tid til alle.

TILMELD DIG NYHEDSBREVET, OG FÅ DIREKTE BESKED OM NÆSTE KURSUSDATO >>

Ps. Du betaler og tilmelder dig online med kreditkort, hvorefter du modtager en mail med din kvittering, bekræftelse og yderligere info. Tilmeldingssiden lukkes automatisk når alle pladser er væk. Bemærk: Udsolgt -ny dato på vej.